19’unda çatlatma iğnesi vuruldum, 2. denemem bu. Öncekinde yalnızca iğne vurmuştu doktorum. Bu sefer Femara da kullandık. Ve 2 ay önce de rahim filmi çektirdim. Bide 8 kilo verdim. Bu ay aslında hiç umutlu değilim. Önceden gün sayardım test için. Şimdi bugün aklıma geldi kaç gün kaldı diye. Ama mesela arada aklıma geliyor nasıl olsa hamile felan değilim diyorum. Geçen ay iğne vurulduğumda karnımda her gün batma hissi vardı, iğneden 3-4 gün önce başlayıp adet olana kadar da devam etti. Bide iğneden yine 3 gün önce felan yumurta akı akıntım olmuştu.
Bu defa hiç ağrım batmam felan yok. İğneyi vurulduğum gün akşamında yumurta akı akıntım oldu. 35-36. saatler arasında karnımda batma hissi oldu ama çatladığını anladım çünkü sağ taraftaydı yumurtam ve batma hissi de sağdaydı. Sonra da geçti zaten.
Bu aydan umutsuz olmamın sebebi de tam iğne günü eşim yirmilik çektirdi 2 tane ve tüm hafta antibiyotik ağrı kesiciler kullandı. Ve diş ağrısının nedense bu olayı etkileyeceğini düşündüm.
3 Ekim test günüm 🤩 geçen ay tam 14. Günde adetim gelmişti. Test günü benim gibi olan varsa beraber bekleyelim🤲🏻🥰