Merveee006 Gzmel Yapılmıyor canım ilk zaman oraya gittim şimdi Etlik şehir hastanesine gidiyorum ikiz bebek riskli olduğu için ama etlik hastanesini tavsiye ederim 🌸
Edoliiii Hayır canım yapılmıyor. Bende oraya gidiyorum, ikili tarama zamanı büyük hastaneye git bu hastanede yapılmıyor denildi 😊
arzucet Kadın doğum için gitmedim ama acil bir durum için gitmiştim garip bir hastane hastaları da bi garip çalışanları da
Minnikpatates arzucet ben cok begeniyorum mamak devleti nedense dogum hikayelerine baktım cok güzel ayrıca muayenede eşime kadar alıyor doktor özel gibi acaba sizin bölümle mi alakalı ki