Esinnur63 şeker hastası olsaydınız ve gebe olmasaydınız bu değerle ilaç başlanırdı ancak şeker hastası değilseniz ve gebeyseniz ilaç başlamıyorlar bu değere normal şekeri olmayan bi hastanın trigliserit yüksekliğinde ilaç kullanabilmesi için değerin 500 ve üzeri olması gerekli 500 altı değerlerde diyet öneriyorlar meyve çok yiyorsanız biraz azaltın meyvede çok fazla var yağlı karbonhidrat oranı yüksek yiyeceklerden uzak durun biraz yürüyüşle desteklerseniz değeriniz normale düşecektir ☺️☺️