Kızlar aşırı korkuyorum kanım çok az ve demirim dusuk dün kan serumu taktirdim doktor dedi ki sen ayakta iyi duruyorsun orda kalmaktan çok korkuyorum doğumda aşırı kan kaybı oluyor muhtemel doğumu 11 ekim ama doktor 1 ekimde gelebilirsin dedi dogum için sizce 1 tane daha kan serumu taktirip 11 inde mi gitmeliyim yoksa 1 ekimde gideyimmi benim gibi kanı dusuk olup sezeryan yapabilen varmi çok korkuyorum lütfen bana moral verin eşimin de amcası vefat etti onun da etkisinde kaldım herseyi dusunuyorum aklıma kötü şeyler geliyor