Buss1906 kesinlikle yeterli.. zaten ilk aylarda biberona ihtiyacıniz bile olmayacak emdiği taktirde.. Çok zorda kaldıkça,emziremicek durumda veya yerde olduğunuzda kullanıyorsunuz.. bebeğiniz büyüdüğünde de ağızlığını degistirirsiniz tamamdır. 1 tane biberon fazlaca işinizi görür.. zaten hepimiz 1 biberona büyümedik mi :))