Babyybabyyy Kızlar merhaba. Benim sat 15 Nisan. Perinatoloji doktoruna göre 2 hafta geldim geriliği var. Şu an 23 haftalık. Acaba doğumum tam ne zaman denk gelir. 2.sezaryen
123obd Babyybabyyy sizin için hesap yaptm🙂 Allah’tan bişey gelmesse Ocak 15 doğum tarihiniz 39 haftalıkken
Melekmahmudova23- Babyybabyyy benim sat 8 nisan normal doğum olsaydı 6 ocak kadar vakit koymuştular ama malesef 2 sezeryan benimde 28-29 aralık falan ameliyata alirim dedi Dr 🥺Rabbim yardimci olsun tüm annelere saglicakla alalim bebişleri kucagmiza 🤲🏻