Kizlar nerdeyse 1haftadir hastanede yatıyorum asla ama asla hissetmedigim halde aşırı ve düzenli sancilarim çıkıyor ve bebeğimin kalp atışı bazen düşük bazen yüksek çıkıyor nste makinesi ötüyor serum ve oksijen veriyorlar geçiyor sonra yine aynı sürekli alttan uzunluk ve çatı muaynesi yapılıyor gün içinde en az 3 kere çatı muaynesi oluyorum her seferinde rahim ağzı kapalı ve uzunluğu gayet iyi çıkıyor ama sancılar nstde o kadar yüksek çıkıyor ki taburcuda edemiyorlar ciğer gelistiri iğneleri vurulduk ne olur ne olmaz diye ama ben bu kadar çok çatı muayenesinin doğumu tetikleyip tetiklemedigini merak ediyorum açıkçası 5 yaşında oğlum var ilk kez benden ayrı kaldı aklım onda her gün onada ağlıyorum oda beni görünce ağlıyor korkuyor birşey olacak bundan sonra hep ayrı kalacak sanıyor delirmek üzereyim