Merhaba kizlar, benim adet dönemimden iki gún geçti, testte hamilelik cikarmi? Yoksa kandan analizmi veriyim? Napim bilemedm acil bilmem gerek cunku 🥺 (bogazimda kronik infeksyon var ve acil ilac kullanmam lazim, ama hamileysem onu kullananamam, atewim falanda car napicagimi bilemiyorum)