ebeyzzaa bayılıyorum böyle doktorlara. Benimki de şimdiye kadar pozitifti 33 te 2150 çıktı karın geride 34 ü görelim dedi iyi yedim 34 te 2650 çıktı şimdi de 37 yi görelim demeye başladı. Gelişimi iyi mi diyorum iyi diyor 34ü geçtik hedef 37 diye ekliyor ama açıklamıyor. Gün soruyorum daha erken diyor. Kafamı karıştırdı son haftalarda