Mervenin benimde kış bebişi zaten ilk üç aylık ve bazende mevsimlik yarım kol zıbın vs aldım altı aylık onun dışında geneli üç aylık bir tane dışarı çıkarken dış giyim olarak kalın astronot tarzı ama değil daha ince çünkü çok dışarı çıkmıycaz ilk üç ay sonrada hava yumuşuycak tulum aldım sıcak tutan onhn dışında yedi beş altı beresiyle takım tulum aldım
Zıbın ilk üç ay ve yeni doğan aldım on tane vardır
Alt aldım patikli kapalı yani bşlek kısmından kesik değil e bebekte yeni doğan üç dört tane aldım beş altı tanede 0-3ay aldım
Çorap çok al havlu çorap al içi yünlü al payik al 0-3 ay ben çeşit çeşit giydiririm diye aldım daha ince olanını al şimdiden 6 aylık çorapta aldım
Ayakkbı aldım 0-3 ay ugg tarzı aldım içi yünlü başka bir tane daha aldım instadan sipariş verdim geldi 0-6 ay bayabi patik ev içi ayakkabısı oldu 0-3 aylık renk renk
Ev içine pijama tarzda zıbjn altına pijama altı aldım yine ayakları kapalı bir kaç adet eldiven aldım bere beğendiklerimi aldım
Beğendiğim bi kaç takım aldım alt üst öyle yani zaten günde iki kere üstünğ dğeişebiliriz büyük ihtimal ama onhn dışında dolanı komple dldurma çünkü çabuk büyüyorlar giyemedikleri olmasın yenidiğan az al 50.cm yazanlar yani geneli 0-3 aldım