Ecmel21-21 Bana akıl verir misiniz sezaryen sonrası bu iğrenç şişkinlik ağrı lavaboya çıkamama nasıl geçer
myangelson Ecmel21-21 uzun zamandır cikamiyorsaniz doktora söyleyin ilaç verir. Onun dışında bol sivi tüketmeniz lazım bol bol yurumeniz lazım şişkinlik ve ağrı için iyi geliyor. Katı gıdalar çok tüketmeyin kabızlığa kötü oluyor. Kuru kayısı vs yiyin. Spinal olduysaniz kahve içmeyi unutmayın
Aeell Melike_00 gozun aydın canım sağlıkla buyusun Allah’ım sana ve babasına hayırlı evlat etsın ❤️ ağrı kesicı yapmıyor mu doktorlar
FAld Melike_00 Bende de çok ağrıyordu, hele ilk 3 gün, ama ben direk sabah ve akşam iğne vurduruyordum ağrıkesici, anında etki ediyordu, 5 gün sonra iğneyi bıraktım. İstersen iğne adını söyleyim doktoruna yazdır sende yaptır, sütümü felan da etkilemedi
Melike_00 FAld söyler misin canım hastanede bana damardan veriyorlardı eve geçtim doktor parol plus yazmış daha içmedim
Alisde Ecmel21-21 bu sezaryenle alakali bir sorun değil sizin bagirsaklarinizla alakali dogumdan once zaten oruc gibi birsey yedirip icirmiyolar ki zorlanmayin diye he zorlandıniz lavlan yaptırabilirsiniz kati gida yemeyin bol sivi tuketin corba icin eczaneden alin lavman yapin anca o sekilde gecebilir
Cosimaniehaus Ecmel21-21 ben de sezaryen oldum 1 hafta önce. Yayla çorbası verdiler hep ilk günler. Ekmek tüketmeyin geçene kadar. Kimyon demleyip için posasıyla, dut suyu falan içiyorum ben bir de. Bol bol su için.
Ayaz_Aybars_mom Ecmel21-21 bunun sezeryanla ne alakasi var eminim ilk etapta herkez dogum hikayesi sanip bi sey olmustur baslik yuzunden bol sivi alin yani komposto falan tuketin lifli gidalar bir sure kati bisi yemeyin yuruyus yapin caniniz yanar dikislerden ama yuremeden toparlanamassin sezeryandan sonra yani 1 haftada toparliyosun ztn doktorunuza soleyip duphalac ilac yazdirabilirisniz