ozkangulkilic Merhabalar. Bebeğim 4 buçuk aylık ilk doğdugunda Prima kullandım ancak sonrasında maddi olarak yetişemedik sleepye geçtik iki aydır kullanıyorum ancak sleepydende artık memnun değilim ekonomik ve düzgün bir bez arayışı içindeyim bir yakınım goon önerdi ama bilmiyorum sizler ne kullanıyorsunuz
Gulll00 ozkangulkilic ilk cocuguma molfix kullandim. Simdikine baby turco almistim ama 3 gun zor kullandim hic begenmedim. Molfixe geri gectim. Oneririm gayet guzel
mervemurat16 ozkangulkilic ben sleepy den molfix e geçtim artık daha hareketli olduğu için tam kavrama sağlayamadı o yüzden molfix kullanıyorum daha yumuşak geldi bana yapı olarakta
gktgmom ozkangulkilic bende hem sleepy hemde molfix kullandım ama ikisinde de sızdırma problemi yaşadım burdaki önerilere göre goon premium soft aldım hiçbir sorun yaşamadım çok memnunum
mcansu ozkangulkilic ben oğlumda sleepy kullanmıştım memnun olmadığınız şey neydi sleepy kalıp olarak biraz daha küçük numarayı doğru ayarlamanız önemli taşırma sorunu varsa eğer bir de oğlum hareketlenince külot beze geçmiştim
SKarabey Yenidoğan için, kimi ilk 3 ay hassas dönem olduğundan prima premium care kullan sonra bez değişikliği yaparsın diyorlar, kimi de ilk başta prima ile başlama sonrasında değiştiremezsin ekonomik olarak yorar diyorlar.. Tavsiyeleriniz nelerdir