minikmucizem20 herkeste şeker çıkmayabiliyor ama bu değildir ki testi yaptırmayalım. Lütfen yanlış yönlendirme yapayın. Sizin arkadaşlarınız yapmadı tosun gibi doğrudu diye herkes aynı olacak değil. Şükür sağlıklı doğmuşlar fakat yaptırmamak büyük risk. Ki şeker yüklemesinin herhangi bi kanıtlanmış zararı bulunmamaktadır. Aksine yaptırmamak ve kişilerde gebelik şekeri olması halinde bebekte gelişim gerilikleri, annede riskli doğum, doğumda pıhtı atması, anne bebek ölümleri gibi çok ciddi riskler barındırmaktadır. Referans sizin çevreniz değil bilimsel araştırmalar olmalıdır. Testlerinizi yaptırın, gerekirse önlemleri alın. Sağlıkla kucağınıza almanız temennisiyle