cansuk34 tabi tabi diğer doktorlara da aynı şeyi söyledi sağlıkksız gebelik dedi gecesine sancılarım başladı zaten kanamam leke şeklindeydi sonradan parça atmaya başladım padar tekrar betaya baktırdım 146ya düşmüştü bugün tekrar gittim doktora bir hafta sonra tekrar baktıralım dedi 1 hafta sonra rahim muayenesi de yaptıracağım temiz olmuş mu diye🙏