Aspartam yazip nette bir okuyun arkadaslar neler yaptigini. Ve dogali aramak arastirmak bulmak.elimizde. hic bir sey yapamazsak talep etmek. Sorgulayan olmaz onumuze sunulani kabul eder alirsak sonra ne olacak ki nerden bulacagizkilerle avuturuz kendimizi. Organik pazarlar var bazi bu ise kendini adamis ama gercekten adamis zerre hormon tarim ilaci vs kullanmayan ureticiler var. Elhamdülillah ben buluyorum
Ekmegim eksi mayali peynirim.sirden mayali sutum yerli irk yuz yillik belki soydan gelen inekten meyvem sebzem tarim ilacsiz hormonsuz. Buna gonul vermek istemek onemli olan. Ben 5 yil once miyom.sebebiyle ilk cocugun olmaz sozunu duyup annemin kadin dogumcusuna gittigimde drum bana herseyden once beslenme duzenin degisecek dedi. Allah ondan razı olsun. Ambalajli dondurulmus vs hic bir sey yemeyeceksin dondurma sakiz bile yenmeyecek cignenmeyecek dedi. Eger buna uymazsan ameliyat olacaktim ameliyat sonrasi bir yila rahim eski hakini alir gene miyomlarin olur dedi. 5 yila yakin zamandir biz oyle alistik ki bu yeme icme duzenine ben simdi cikolata yesem bir parca dilimin ustu pas kaplar agzimin tadi berbatlasir sokakta yemek yiyelim hemen midemiz bozulur ya afedersiniz kusariz ya bagirsaklarimizin duzeni bozulur. Velhasili kelam hersey istemek onemsemek araştırmaktan geciyor. Ve birde talep etmekten.. isteyin en temiz gidaya ulasirsiniz emin olun...