Pazartesi kontrolüm vardı doktorla doğumu konuştum her şey normal doğum için uygun fakat Plt düşüklüğüm var en son 62 bindi doktorum planlı doğum önerdi özel kan ve ilaçlar hazırlamamız gerekiyor normal doğum olursa ne zaman geleceği belli değil riskli olur dedi anestezi için ise ona anestezi doktoru en son ki sonuca göre karar verecek çok düşük olursa genel yapmak zorunda kalırız dedi tecrübesi olan var mı