BabyPelargos siz kimyasal gebelik mi yaşadınız kimyasal gebelikte progrestan bile bir işe yaramaz sagliksiz olanı naparsan yap vücut dışarı atar dedi doktor bana saglikli bir embriyoyu tutmak icin progestan verilir demişti ben de 1 kere yaşadım kimyasal gebelik zaten sagliksiz bir embriyoyu neden tutmak isteyeceksin ki de demişti:(