Pamiramsi canım gittim ama kan almadılar bi türlü ultrason yapalım dediler ama daha çok yeni ultrasonda belli olmaz ki gerçekten çok sacmaliyolar bazen kalktım sağlık ocağına geldim orda verdim bir iki güne belli olur dediler artık yapacak bisey yok ben gerçekten hastaneye gitmek bile istemiyorum böyle durumlarda çünkü yaptıkları muamele çok can sıkıcı bütün hevesim kursağımda kaldi