Aysgl_58 Kızlar 9+6 haftalığım. 1 haftadır bel bitimi bölgesinde yani kuyruk sokumu denilen yerde ağrım var. Sonraki randevum 2 hafta sonra. Yaşayanlar varsa fikir alışverişi yapabilir miyiz lütfen
Ngsngetnsgng Aysgl_58 korkulacak birşey yok demişti bnm doktorum bnde şuan 10 hafta bitmek üzere hala çekiyorum ama kendini riske atmak istemezsen bir acile gidebilirsiniz
Gunduzanne Aysgl_58 bebek yerine yerleşirken böyle ağrılar normal canım korkma kanaman vs yok allaha şükür o tutunuyo yerini yapıyo bu haftalarda sendeki ağrılar normal. Oluşmak için de bütün kemiklerimizdeki vitamin mineral ne varsa çekiyor sen folik asit vitamin kullandıkça şikayetlerin azalır
Orkay O ağrı yüzünden ne çektim varya, şuan 21+2 şükür hafifledi bu ağrım Doktorum progestan başlatmıştı bana
Aysgl_58 Orkay ben gebeliğin başından beri neredeyse kullanıyorum progestanı. Kesemde şekil bozukluğu vardı onun için düşük önleyici olarak verdi. Şu an kese şükür iyi durumda ve düzeldi. Tek problemim kuyruk sokumu ağrısı o da normalmiş zaten