Yprkk Haftadayız vücut olarak kol bacağım aynı duruyor arkadaşlar karnın olmasa hamile değil gibisin diyorlar ama karnım sivrileşiyo her geçen gün ve kıyafetlerde önümde topla geziyomuşum gibi hissediyorum 🤦🏼♀️😂
_ecemg Yprkk Benim de öyle her gören erkek mi diyor gerçekten biliyorlar erkek olduğunu 38+0 olduk kavuşmayı bekliyoruz 🥲
Yumak1 Yprkk Dimdik ve sivri bi erkek bebek karnım var garip duruyo vucut yok ama kocaman göbek ben bile farkındayım 😅
Yprkk Echanim evet 😁 kızımda 360 derece şişmişti karnım ama bu defa önümde sivri bir top çocuk oraya nasıl sığıyor anlamıyorum da😂
Mzzz Echanim onunla alası yok iki kızımdada göbeğim oyleydi daha ince doktordan dinlemiştim cinsiyet ile değil vücut yapısıyla alakalı demişti 🤗 zor ikna ettim insanlari kız olduğuna doğunca bile sordular şimdi 2.yi ikna etmeye çalışıyorum🤗😂
Yprkk Belinay1212 yani önümde daha 3-3.5 ay var neye dönüşecek nereye kadar sivrilecek tedirgin ediyor 😁
Yprkk _ecemg maşallah siz artık sonlara gelmişsiniz sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah 🙏🏻🌸 benim daha çok yolum var 🤷🏼♀️😁
tamamdanolmuss Mzzz ay ben de öyleyim şu an. Her gören diyor ki erkek göbeği bu erkek olmadığına emin misin doğumda erkek çıkacak falan diye. Sinirlerim bozuluyor 😂
Mzzz Echanim aynen öyle derler zaten o yüzden erkek diyorlardı 😂 iki kızımdada inandiramadim 😂 doğum yapınca yengem sormuş erkek mi kız mı diye haha 😂😂😂
littlemiddle Cinsiyetle alakası yok bence. Benim de aşırı sivri, kıza hamileyim. Oğlumda da aynıydı 😊
Yprkk littlemiddle yani ikinci gebelik farkı mı cinsiyet farkı mı bilmiyorum da kızımdaki gibi değil asla bu gebeliğim her yönden 😁
aslaninannesi7 Yprkk benimde öyle karnımın yanları boş öne doğru çıkıyor karnım ve aşağıda. Erkek bebek bekliyoruz. Her gören de erkek mi diye soruyor. Demeli ayırt edici bir özellik kadın şekli cinsiyet için.