Hilalikooo 10 ay önce işe giriş için yaptırdım suan 22 haftalık gebeyim yine istiyorlar yaptırmalı mıyım?
ezooezz Hilalikooo Yani normalde yaptırdıysanız tekrar yaptırmanıza gerek yok. 5-10 yıl koruması olduğunu söylüyorlar. Ama gebelikte iki doz yaptır dedi doktorum iki doz yaptırdım ben de. Neden bişey demedi doktorunuz anlayamadım.