Ilk bebegımde 24. Hafta aspırıne başladım, 34 de kesecektım ama kesemeden suyum geldı kesmeme 1-2 gün vardı acil sezeryana alındım. Erken dogum sebebım hem ağır enfeksıyon hem rahım ağzı kısalığıydı ölume gıder gıbı doğuma gıttım çok korkunctu. Doğumdan sonra kan pıhtılaşması çıktı bende şuan yıne hamıleyım bebegımı ogrendıgım an aspırıne başladık 24 haftalığım doktor ısrarla 34 de kesıceksın dıyor. serklajım var enfeksıyon takibi yapıyoruz ama ayda bır enfeksıyon işi bellı olmaz sonucta, yıne 34 e gıremeden dogururum dıye korkuyorum doğumu gectım aspırın kullanırken gırsem kanım durmaz bu sefer daha da korkuyorum. ama bı yandan dıyorum kı onlarca aspirin kullanıp kaza vs bı anda amelıyata gıren var doktorum aspırın sezeryanda sorun yaratmaz dıyor. Aklım çıkıyor valla