Gobegimin tam alt kısmı ve rahmim çok ağrıyor az önce biraz da belime vurdu ağrı akıntım var ama normal sarı akıntı bugün sabah gittik kontrole bişey çıkmadı ama şuan baya sancım var sizce doğum zamanı mı geldi yoksa yalancı sancı mi bebek de çok hereketli acaba o mu yapıyor diye de düşünüyorum