Meryemkirci 36+6 yım bu kasılma sancı gibi bir şey mi yoksa bebeğin bir yere toplanıp karnı sertlestirmesi mi? Ya da vajinaya yaptığı baskı mı anlayamadım?
Nurellaaaaaaa1212 Meryemkirci doğum sancısını soruyorsan belden karına doğru vuran karnın bi anda sertleşip bel ve yogun adet ağrısı cekmek gibi düşün