Esin9494 ya benim doktorum asla kiloma takılmıyor. Hatta en son geçen hafta kontrole gittim moralim bozuktu ama sana kilo yakışıyor üzülme dedi. Şeker yüklemem temiz çıktı, bebekte çok sağlıklı, kesemin suyuda gayet iyi. Sağlıklı beslendiğimi de biliyor dikkat edersen kilo almazsın ama bu kadar kafana takma kilo alımın normal sadece hamile kaldığın kilo yüksek biraz dedi. Gaviscon ya da rennie verir kendi doktorunda. Antiasitler bebeğe geçmediği için sıkıntı olmuyor.