Nurellaaaaaaa1212 canım eşimin arkadaşının oğlu olacaktı en başından beri erkek demişler kadın bir doğuruyor kız çocuğu hayatının şokunu yaşamış, devlet takipliydi cihazlardan kaynakli biraz, özel hastane takipliysen değişmez bence, özelin makinaları daha iyi