Larraa Artış iyi gibi ama iki günde bir kan vererek artışın normal olup olmadığını daha net görebilirsiniz
yigitinannesiiiii Brconr biraz daha bekle istersen 1500 de alttan muayene ile 3000 de karından muayne ile gözükür muhtemelen perşembe ye değerin 1500 altı olur
Ezgiserce Brconr ben 1617 değerle tam 4 haftalıkken gebe olduğumu öğrendim 5+2de de keseyi ve kalp atışını duydum şuan 11+3üz