180625041001 Merhabalar, bu uygulamada anneler hep doktorum sezaryen için gün verdi yazıyor. Etrafımda da bir iki ikiz gebe vardı onlarda sezaryen oldu. Çoğul gebe misin hemen sezaryen olacaksın diyorlar. Hiç İzmir’de normal doğumu destekleyen doktor yok mu? Varsa hastane ve doktor ismini yazar mısınız?
_ecemg 180625041001 Can Hastanesi Mehmet Bal bebekte ve annede ciddi bir sıkıntı sezmediği sürece normal doğum destekliyor 38+0 olduk nasipse sabah çatı muayenemiz var eğer bebeğin kilosu ve çatı durumu uygunsa normal doğum yapacağım doktorumun da desteğiyle hamileliğimin başından beri sezaryen hiç konuşmadık son haftalara kadar 👍🏻
Aden35_yn 180625041001 özele gidiyordum dokuz Eylülde takipliydim dokuz eylülde doğurmayı düşünüyorum özel beni sezaryen yapmak istiyor dokuz Eylül normal doğumu destekliyor ve uygunsun doğurabilirsin dedi
180625041001 _ecemg maşaAllah Rabbim sağlıkla sıhhatle kolaylıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🤲 ben buradayım, siz sürecinizden ara ara bizleri haberdar edin lütfen 🌼
Kbrumt68 Bugün doktorum benim normal doğurmama karar verdi 2,5 yıl oldu sezaryenle doğum yapalı, Türkiyede olsaydım kesin beni sezaryen yaparlardı yine ama burda normal diyorlar çok çok zorda olcanda öyle sezaryen. Türkiyede gerçekten kesmeyi seviyorlar