An itibariyle 37+5 e giriş yaptık bebeğim baş geliş son kontrolde doktor kanala girmeye başlamış demişti. İki gündür geceleri hareketleri o kadar aşağıda ve can yakıyor ki ilerlemesine bağlı açılma oluyo olablr mi çünkü bagirtyo hareket ettikçe ama sancı vs olmuyo henüz ara ara çok kısa süreli regl sancısı gibi geliyo yani günde bir veya iki kez bazen hiç hepsi o kadar. Boylr olup doğumu başlayan var mı