Merhaba kızlar. 36 haftalık hamileyim. Bir iki hafta öncesine kadar her şey çok güzeldi ama sonlara doğru yaklaştıkça bir iç sıkıntısı, başıma neler gelecek korkusu, stres , kaygı var. İlk haftalarda yaşadığım duyguları yaşıyorum. Beni böyle rahatlatacak güzel şeyler duymaya ihtiyacım var.