Pazartesi günü sezeryana gidicem ne hissettiğimi bilmiyorum.. Şuan için korku yok doktoruma çok güveniyorum sanırım o yüzden 🙏🏼 birde normal doğumdan daha rahatlatıcı geliyor sezeryan yaşayacak olmam.. aşırı heyecanım yok daha çok kaygı hissediyorum sorumluluk endişesi.. Bebekle karşılaşınca nasil coşkulu duygular yaşarım bilmiyorum 😅 ama şuan için heyecanlı değilim niye böyle 🤯😅