Ben SGK yi aradım kızlar bana söylenen su 32. Haftaya kadar 90 gün odenmemisse 32 de çalışabilir raporu aliyosun 37. Ye kadar 90 gunu doldurman gerekiyor dedi benim hesaplayamadigim sanirim şuan 24+4 günlüğüm ödemeye başlarsam 37+ 5 de 90 günum dolucak gibi 37+5 de çalışamaz raporu alsam geçerli olur mu 5 gün gecikiyor normalde 37 de almam gerekiyor raporu o zamana kadar 90 gün ödesem yine kabul oluyormus SGK öyle söyledi