Ecemom_
Offf sizi şuan o kadar iyi anlayabiliyorum ki 36 haftalık hamileyim belimi cıtlatamiyorum bişey olursa diye ama o kadar çok ihtiyacım var ki çok alistirmisim kendimi yatarken otururken falan sanki şuan yapsam bütün vücudum rahatlicakmis gibi hissediyorum ama her ihtimale karşı bence yapmayın zararı olabilir