ergeerim bende şebnem Hanıma gidiyorum☺️ Medicalden geçiş yaptım 8haftalıkken şuana kadar hiç sorun yaşamadık şebnem hanım ile alaklı güzel yorumlar okumuştum kayıt 95olmuş doğumda 4binlere yaklaşmmıştır ama tüm yorumlarda doğum süresince ve sonrasında hemşirelerin ilgisi temizlik vb bahsediliyordu olumlu yönde