Sosyalbiri Lolli tedaviden tedaviye değişir canım. İğne olduysan En az 4-6 ay diyormuş doktorlar vücuttan atılması için. Ameliyat olup tüpün ya da kesen alındıysa 40 gün ve 1 adet dönemi sonrası izin var. Benimki öyle dedi. Benim tüpüm alındı
Kavun Benim regli düzenim çok değişti 2. Kez regli oluyorum ve 2 gün leke şeklinde oluyor sizlerde durum nasıl olmuştu
epltkp Kumsal28 embriyonun rahimde büyümesi gerekiyor normalde ama bazen tüplerde takılı kalıyor ve orda büyüyemiyor doğal olarak erken farkedilirse iğneyle düşürülüyor ama benim gibi doktora geç gidilirse laparoskopi ameliyatı yapılıyor gelişemeyen embriyonun ordan alınması şart yani tüplerden birini kaybetme olasılığı da yüksek. Ameliyat olduğu için zorlu bir süreç tabi ki
Yagmur3436 Bende 6! Ay bekledim sag tupum alinmisti degerlerim dusmesi zaman almisti sag tupum alinmasina ragmen rahimi dinlendirmek acisindan beklemekte fayda var arkasindan iki kizim oldu simdi 3. Ye hamileyim rabbim sizlerede nasip etsin🥰🥰🥰
Kumsal28 epltkp dış gebelik belirtileri nedir mesela hani kese mi yok ya da bebek mi nasil oluyor yani
Lolli Kumsal28 iki günde bir beta değeri iki kat artması lazım. Artıyor ama az ya da sabitse düşmüyorsa dış gebelik düşğnüyor Dr lar. Ayrıyeten benim kahverengi lekenlenmelerim devamlı oluyordu kesilmiyordu hiç.