Ozlemmmmm Dun sabah sezeryan oldum ama bir kere elaman ile birlikte gaz çıkarabildim çatlamak durumdayım.ne yapabilirim
Asminli Ozlemmmmm cok zor biliyorum ama merdiwen inip cik bide yapa bilirseniz bi yere tutunup sukuat yapin bol bol kayisili cewiz yiyin inanin cok faydasini goreceksiniz
Bicirik Ben de dün spinal sezaryen oldum bol su ve filtre kahve iç en önemlisi gaz çıkarmam lazım diye odaklanma o kendiliğinden gelecek zaten benimki ameliyattan 15 saat sonra gelmişti şükür bugün de büyük abdeste çıktım tamamladım süreci yarın taburcuyum
zeeh-41 @“Ozlemmmmm”# hastanede stres ortaminda zor oluyor zaten kayisi yiyin suya birakin suyunu icin mutlaka yuruyun sık sık bende gaz cikmisti ama tuvaleti yaptim dedim cikmak icin eve gelince yaptim gercekten😊