Doktorun dozunu senin için öyle ayarlamış. Kontrole gittiğinizde yumurtanızın gelişimine göre dozu yükseltebilir . Geçen ay gonal f başladım ilk dozum 75 3 gün kullanıp kontrole gittim. Sonra 112,5 yaptı 3 gün bu dozdan kullanıp tekrar kontrole gittim. 112,5’tan devam etmemi istedi. En son ki kontrolümde birden fazla yumurtan var dedi aşıyı iptal ediyoruz dedi. 5 yumurtam oluşmuş. İlk kontörümde yumurtam 7 mm di. Sonraki kontrollerimde 9, 11 mm gibi yumurtalarım vardı. En sonki kontrolde sağda 15 m , 14m, solda 12m 12m ve 9 m vardı. Bana 3 defa gonal f aldırdılar bir tanesi raporluydu 1. 200 ödedim . İkinci gonal f içinde yine o kadar miktar ödedim. 3. İlaç için 4.200 tl ödedim. Birde takviye içeren vitamin için maxiper yazmıştı doktor fiyatı 1.250 tl .
Aşılamamı iptal ettiğinde çok üzüldüm. Manevi olarak yıpranmıştım. Hastaneye çok gidip geldim umutla ama bazen istediğimiz gibi olmuyor birşey. Bana takviye vitamin ilacından 1 kutu daha al ve devam et dedi , adetin üçüncü günü gel dedi . Yarın tekrar doktora gideceğim. Yumurtalık takip süreci zor geçiyor stresli . İkinci kontrolümde 11 m ken yumurtamın dirençli olduğunu söyleyip dozu yükseltti ve sonra diğer yumurtalar aşırı uyarıldığından bir kaç tane birden büyüdü. Dozu iyi ayarlayamadıkları için bunun olduğunu düşünüyorum. Yarın ki randevumda neler olacak bilmiyorum. Rabbim bizim gibi olan herkese yardımcı olsun. 🌹