Mavera316 Gebeliğimin henüz başındayım 8 haftalık olmak üzere bir iki dr a gittim ama kararsızlık yaşıyorum sizce gebelik takibinde özel klinikler mi daha avantajlı oluyor yoksa hastane ortamında olması mı daha iyi olur görüşlerinizi bekliyorum 😊🌞
Rabiul Mavera316 benim doktorumun kendi kliniğidi. Hastane ile arasında fark yok bence doktora görünüp çıkıyorsun sonuçta. Kan tahlillerini de doktor alıyordu doğum zamanı anlaşmalı hastanelerini öğrenebilirsiniz
Berivan001 Mavera316 ben gebeliğimin başında özel hastaneye gittim sonrasında kliniğe gittim bence klinik daha güzel daha özenli bakıyorlar tabi hastaneden hastaneye değişir ama ne kadar öyle olsa da klinik de sana özel vaktini daha güzel ayarlıyor ben doktorumdan da memnunum özele giderken doktor ile iletişim de olamıyordum ama klinikte direkt bir şey aklıma takılınca yazıyorum doktorum kendisi dönüş sağlıyor ilk müsaitliğinde eğer iyi bir doktor klinik bulursan düşünmeden kliniğe git derim🌸
Mavera316 Rabiul özel hastanelerde doktorların daha ilgisiz olduğunu söyleyenler oldu neye dayanarak bilmiyorum ama çok deneyimim de yok açıkçası yeniyim daha içime sinen bir yer bulamadım
Rabiul Mavera316 bilemiyorum canım bizim aile doktorumuz kendisi 12-13 senedir aynı doktora gidiyoruz