Eylul41 bakmıştır oyle alt ast bıkınmeyecek bır değer degıl , ben de yüksek çıkınca aıle hekımı kadın dogumcuya kadın doğumcu da dahılıyeye yonlendırdı. Dahılıyecı bayagı bı test daha ıstedı safrayla ılgılı karacıger usg ıstendı bı de ıdrarda proteıne bakıldı. Gebelık kolestazından suphelenıldı. Usg temız ve ıdrarda proteın çıkmayınca kolestaz degıl dendı ve ılac kaynaklı olduğunu degerlendırdıler.ılacları bıraktım takvıye ve progestan kullanıyordum sadece zaten ve bıraktım. 10 gun sonra bayagı düşmüştü degerlerım. Umarım sızın de kolestaz degıldır 🙏