Kbryyy İkiz hamileyim grip oldum, her an sezeryan da olabilir normal doğum da olabilir. Ama gripken bu durum nasıl oluyor ? (Öksürük hapşuruk çok fazla)
hatice_aygun2 Kbryyy normal doğumda griptim çok kötüydü öksürmekten dikişlerim çok acıyordu normalde bi sorun olmuyor Allah’ım şifa versin sağlıcakla alın kucagınıza inşallah ❤️
yeni_anne2 Kbryyy anestezi vs oldugu ıcın solunum yolunuz sağlam değilse onay vermiyorlar dıye biliyorum