Leylaaa_46 Neslihan_neva yaaa 😕 benimde var çıktı çok kötü duruyor doğumdan sonra aldıracağım boyunumda karar var birde
Diririiririm Neslihan_neva sivilce olarak değil de direk et beni şeklinde çıktı hamilelikten midir nedir minik minik bir sürü et beni oluştu bende de 😭
Unzle46 Neslihan_neva tek bende değilmiş onu anladım bı kaç tane olan et beni sirtimda botnumda iki göğüs aramda çoğaldı
Medinedemrl Ay bende de et beni şeklinde çıkmaya başladı. Dokununca parmak uçlarıma değiyor kopartttım kaç defa hatta sinirimi bozunca. Daha büyüklerine kendi saç telimi bağladım kendi kendine kuruyup düştü.
zeeh-41 galiba hamilelikten cunku benimde boynumun altinda 2 3 tane sivilce cikti ugrastim biraz bende suan et beni gibi duruyor yaa