Akoalalover_ Insan ismine cekermis bence dikkat edilmesi gerekir mert ya da yagiz daha hayirli olur gibi
Fnsengul Yağız ismine bayılıyorum ikinci oğlum olursa yağız düşünüyorum bende 🤭 Yağız bir delikanlı olsun oğluşunuzz💖
Eda1254 Nesliylmz yağız bence ama bu kadar kararsızsaniz bence kura atın kalbinizin sesini dinleyerek seçin hangisi olursa