Cglglr 30+6 yarın ben de gidiyorum bakalım uzun zaman oldu en son şeker yükelemesine gitmiştim. Miniğim ne durumda kilosu ne kadar olmuş çok merak ediyorum. 🥹
Kevser_1 Ben de cuma günü görmeye gideceğim oğluşumu 36 hafta bir ay önce gitmiştim bakalım inşallah herşey iyi gidiyordur
Zg99 Kevser_1 inşallah canım 🌸 32. Haftadan sonra kontrol ayda 1 mi oluyor dr dan dr a değişiyor mu bu durum.
Feniks Zg99 doktordan doktora değişiyor ben pazartesi gittim kontrole tam 32ydi Nst çekildi bundan sonra iki haftada bir geleceksin her geldiğinde Nst çekilecek dedi