Ben bugün şehir hastanesinde yaptırdım evet yapılıyor ama asla memnun kalmadım hiç bir bilgi vermiyorlar resmen küfreder gibi davranıyorlar gebe izlemi yapan doktor perinatolojiye yönlendiriyor onlarda biz bakmıyoruz ama bile bile yolluyorlar diyip doğru düzgün ilgilenmiyor hiç bir şey söylemiyor sadece bakıp normal diyip yolluyorlar.