Doktorum geçen hafta 36+5 teki kontrolümde bebeğin kafasının büyük olduğunu, o yüzden çok baskı ve ağrı yaptığını söyledi.
Ben de “kanala mı girmiş yani?” Dedim. “Hayır ama tam etek tıraşının orda kafası” dedi.
Kanala girmesi için daha ne kadar aşağı inmesi gerekiyor? Çok mu yolu var anlamadım. Hissettiğim şey her an çıkacakmış gibi çünkü. Bir de kaşıntı problemi yaşıyorum, kilosu gelişimi de tamamlanmış. Bu hafta doğsun istiyorum artık.