Aycanby Yaa cok stres ve heyecan var yatamicam gibi biraz beni rahatlatırmısınız devlette olucam 2. Sezeryan gözüme uyku girmiyor Help 🥲
Hatice333 Aycanby zaten ikinci sezeryanmış☺️ korku mu var yoksa ilk doğum kötü geçti ondan mı korkuyorsun ☺️
Mutluuu42 Aycanby benim de yarın sezeryan doğum bugünden sardı telaşı beni biri çok korkutuyor biri çok güzel geçer diyor kafam allak bullak canm 2 doğumum normaldi bu sezeryan olacak nasıl olacak bilmem Rabbim şifa versin sana da yardımcın olsun
Mucizebebegim1 Mutluuu42 evet haftaya olacaktı ama 2 haftadır kilo alımı durmuş asgyada inmiş dikiş yerime yakın alacaz mecbur yarın 🌸