Merhabalar. Adetimin gecikmesinin 3. Günü ve beta hcg baktırdım 194 çıktı. 4 ay önce bir düşüğüm var o zaman ilk sonucum 580lerdeydi ve 4 haftalık demiiti doktor. Son adet tarihime göre şuanda da 4 haftalık görünüyor ama beta hcgm düşük değil mi? Sizce normal mi bilen bilgilendirirse sevinirimm