Sibelipekf aşkım sancım yok zaten kuru ağrım var aşırı hemde doktorum da biliyor nomralde sancımı bekliyor. Bugünki gittiğim doktor başkaydı. Benim doktorun ameliyat günüymüş mecbur ona gittim. Bel kasık vajina ağrım var kusma ve ishalle berarber bir tek kasılmam yok doktorum kasılman olmazsa açılman olmaz ağrın var görüyorum ama yeterli değil demişti. Benim kafama takılan çıkan ağrımı sıfırlayıp düşürmesi. Çünkü aşırı ağrım vardı ve nst ye bunun 1 olarak yansıması bana tuhaf geldi.