14 haftalık hamileyim ve bir şeyle almak istediğimde ya da herhangi bir iş için çömeldiğimde 1dk gibi bir süre geçerse karnımın alt kısmında sancı oluyor. Kısa süreli ayağa kalktığımda 1dk içinde geçiyor ama nedeni nedir acaba, yaşayanınız var mı? Bu sürçte hiç mi çömelmeyeceğim? E doksan derece eğilsem o da sıkıntı ne yapabilirim 😓