btlalbyrk çok geçmiş olsun, sağlıkla büyütün 🌺 Haklısınız doğum şeklinde ısrarcı olup bebeği riske atmaya veya sonrasında normal doğum yapamadım diye bunalıma girmeye gerek yok. Bebek sağlıkla doğmuş, siz sağlıklisiniz gerisinin önemi yok artık 😊 güzel günlerini görün 🙏